Friday, June 3

siapa maw kurma ? mari sini !! ;)

[ Bismillah Wal Hamdulillah ]

Mari – mari . yang jauh mari rapat yang dekat mari rapat . mari , mari , mari .

Ya , di sini . saya ingin mempromosikan kurma . ya , kurma ! kenapa kena beli ? ouh , manalah taw nak bagi hadiah atau buah tangan buat mereka-mereka yang tersayang nun di tanah air . atau sebagai kegunaan sendiri atau sebagainya yang anda rasa memang anda memerlukannya , beli saja ! hee ;)

Okay , here are the details :

~ Kurma coklat : LE 14.00 (500 gram )

~ Kurma badam : LE 14.50 (450 gram)

~ Kurma ekskelusif : LE 14.00 (24 biji)

Jika ada persoalan yang timbul di fikiran anda seperti “perlu ke aku beli kurma nie ea ?” , atau “rasa-rasanya patut ke aku beli kurma siwa ini ?” . ouh , jawapannya , sudah tentu “YA , aku patut beli” . hehe . okay , ape lagi , tempah la . tempah je kat saya . hihi . for those yang dah ade nombor telepon den , boleh la call je terus , tak pon ym pon bole . hoho . okay , enjoy your shopping ;)

p / s : daesung eksiden . uhhhuu . :( *takde kaitan dengan promosi kurma nie* ) . huuuu ~~