Wednesday, June 27

rasa macam nak ...

[Bismillah Wal Hamdulillah ]

Tiada motif post kali ini ditulis . macam mana boleh wujud post ni , tuan punya blog pun tak tahu . HAHA

Okay , memandangkan masih lagi dalam fatrah exam , maka agak malas sedikit jari jemari mahu menaip-naip . tapi disebabkan jari jemari sedikit gatal mahu menari-nari di atas keyboard maka , berjayalah aku menaip barang sepatah dua dalam blog ini . acehhh . *padahal takde motip pun aku nak tulis ape*

Waktu exam macam gini lah Allah uji sejauh mana kita berharap dan bertawakkal pada Dia . Allahu Allah .

Tetiba aku teringat haritu abang aku ada ajar satu doa ni . doa penenang hati tak bagi gemuruh nak exam . sebab aku cuak yang amat sangat , maka abang aku yang caring ni ajarlah kat adik dia yang cuak cam aku ni satu doa . supaya hilang lah cuak . tapi entah macam mana , aku rasa betul dah doa yang abang aku ajar hari tu . sebab seingat aku hujung doa yang dia ajar dan yang aku baca macam sama je . ghupenyer , sekali aku baca doa hilang gentar melawan musuh daaa !. bila aku baca balik doa yang aku biasa baca tu kat abang aku , mengekek dia gelak . “tu doa lawan musuh nak pergi berperang lah! Hahaha”. gulp . dah tersalah ajaran la pulak aku ikot ha . dan aku juga tergelak mengenangkan betapa malu-malu ayam aku sebentar dengan abang aku . huahuahua .

Btw, it doesn’t matter how you recite your doa to Allah , because He knows everything inside your heart , what exactly you want from Him . it doesn’t matter in what languanges you say your doa , as long as you know and you really understand what you want . because He knows us better :)

Ada dua lagi paper , dua kali lagi oral untuk dua lagi subjek . pheww . mohon doakan untuk aku yang sedang berjuang ni . jangan tanya macam mana paper sebelum ni . shhhhh . *susah weh* sobsss . hanya mampu bertawakkal ‘ala Allah . ~.~

Berbalik pada tajuk post yang takde motip ni , sebenarnya aku rasa macam nak ….aku nak rasa macam … aku macam nak rasa … aku macam rasa nak .. arhh ! susah betul la nak tulis kat sini . aku hantar mesej je la kat korang boleh tak ? KAHKAHKAH .

upcoming next paper , Microb . doakan saya ye uolls ! sungguh , aku mohon doa kalian :)

till then , tata . :)