Friday, November 25

shibshib

[ Bismillah Wal Hamdulillah ]

Mesir bergolak . adehh . ujian . sabar banyak’’ naa . ramai berkumpul di tahrir . nak buat visa pon sesak . adehh . but , one fact I just knew about condition at tahrir that made me laughed a lot .

An Arabic man asked me . “ do you know what is the famous line being shouted right now at tahrir square ?”

“no , I don’t know ” .

“ you really don’t know ? ”.

“wallahi . ana mish ‘arfah ” .

“haha . you know shibshib ? “

“yes , slipper right ?”

“ aywah . the famous line they shouted at tahrir now , dilwa’ti is “I lost my slipper” . you know this ?”

Hahahahahahaha . memang aku gelak habis laa . aku ingatkan orang yang kumpul kat tahrir tue ada jerit cam ayat-ayat kasi semangat ke ape ke . haha . sekali , “weh , selipar aku hilang !” haha .

ye la dengan keadaan berasak-asak penuh sekalian manusia kat sana haa . guane ? . adehh . tak mustahil selipar pon boleh hilang .

actually , the conversation was in arabic amiyyah languange . tapi malas aku nak tulis ape aku cakap . tunggang langgang bahasa aku . malu rase nak tulis . huuu ~

[ lorh , nie ha seliparnyer ]

p / s : mesir dah nak pilihanraya . tapinya , uni aku tak cuti pon . sobs. sobs. sobs ~

p/s 2 : pada orang tersayang , tak kira la kat malaysia ke kat mana la pon , jangan risau naa . doakan keselamatan den dan rakan'' . huuu ~