Thursday, January 20

plastik wangi ! ajaib bukan ? !..haha *wink*wink*

[Bismillah Wal Hamdulillah ]

PLASTIK . taw kan ? bukan SPASTIK mahupun LASTIK ! PE-LAS-TIK ! rasenyer semua kenal je plastik . muka plastik , plastik sampah , gelas plastik , pinggan plastik , getah lastik , selipar getah . ouh, ape kes selipar getah plak nie ! hadoy. celaru2 ! haha

[ plastik biasa , berwarna - warni gitu . haha ]

Tak de pape . cuma nak cakap , korang percaya tak ade plastik yang wangi? HAHA . sumpah tak percaya kan! Haha . mereng betol aku nie ! aduss. haha. Tapi serius , aku nak cakap . plastik yang satu nie , memang wangi ! aku banyak kali dah cium . wangi betol ! . padahal plastik bubuh barang je pon . aiseh ! . okay , tak kisah la korang nak cakap aku mereng ke ape ke . bhahaha ! . yang pasti , plastik nie memang betol2 wangi . tarak tipu maa! haha . sebenarnya , orang yang tolong pass kan plastik nie kat aku telah memakai minyak wangi yang sangat wangi pada tangan , terutama sekali mungkin pada area jari jemari nyer . hoho . sehingga kan bau wangian tersebut telah melekat pada pemegang plastik nie . haha . nah , amek gambar plastik tue .

[ inilah plastiknya . nampak biasa . tapi ia WANGI ! siriyes maa ! haha :) ]

but , siriyes , ini adalah cerita benar . tiada yang benar melainkan ianya benar2 belaka J

p/s : esok sepupu saya kawen ! tahniah kepada bro tam idi ! . kawen ngan oghe kelate . huhu . jaoh bebenor ye .hehe . mabrOuk ! semoga bahagia hingga ke akhir hayat J . aku jugak laa yang tak dapat join L . huhu .