Thursday, February 24

flu , please be kind to me . argghh ~

[ Bismillah Wal Hamdulillah]

Selsema . kifarah dosa ~. Allah uji sikit kesihatan manusia yang selalu alpa akan nikmat sihat di dunia.

Selsema dan aku , ouh , bagai pinang dibelah dua. . ouh tidak ! no , no . entah , aku nie pelik sikit . selalu selsema secara tiba – tiba . dan akan teruk sekiranya diiringi bersama bersin yang kerap . aww ~ . malah lebih teruk sekiranya mata aku terasa gatal . adeyh . sore throat juga akan turut join bergantung kepada keadaan . nak kata aku allergic bab – bab makan makanan laut , alhamdulillah tak . tak tahu lah kenapa . adelah sebabnyer tu . nanti akan aku check . hoho .

Paling teruk pernah aku kena selsema , tahun lepas . paling horror sepanjang hidup aku kot . hoho . waktu tue on da way nak ke terengganu . ikut kelantan . on da way , waktu tue baru sampai kat merapoh . adeyh . dah start bersin – bersin . tak lama lepas tue , dah start berair dah hidung . mulalah cecair ,bendalir jernih mula mengalir dalam hidung . adeyh . and the result , memang teroklah waktu tue . terpaksa ke farmasi berdekatan dan membeli sebotol vitamin c dan ubat selsema . hoho . so , flu , please be kind to me . I’m begging you *sambil mata berkaca* . hoho .

sehingga saat ini , aku masih lagi bersin - bersin . ouhho .~~~~

p / s : . sekarang , sedang bekerja keras menyiapkan assignment biochem . yaww ~ *statement tipu*