Friday, February 11

Pelik . pelik . pelik

[Bismillah Wal Hamdulillah]

Pelik ? ouh , ape kes ? . erm . pelik sebentar . semalam dok balas - balas komen kat status sorang junior aku nie haa . junior waktu kat seri raub dulu . huhu . kitorang memang rapat jugak laa . selalu dok lepak – lepak dalam bilik cerita itu cerita ini . lagipun dia anak sedara pada cikgu sains aku dulu . cikgu tue memang kamceng sungguh la ngan aku ! memang rapat sangat – sangat ! . tiba – tiba semalam dia kata kalo boleh dia nak sangat jumpa aku . sebentar , aku jadi musykil . kenape ye ? hrmm . mungkin dia RINDU kot . seketika cuma aku rasa cam HOT pulak ! miahahaha . mula – mula dia tulis kat ruangan komen status dia . tapi bila aku bukak fb tadi , aku terima mesej darinya . siap bagi nombor talipon lagi . sungguh , dia ingin ketemu . huhu . hrm . insyaAllah jika ada kelapangan kita bertemu ye J . nanti kalo rajin akak turun kuantan . hoho . akak gitu ! J

P / s : semua pelajar mesir perlu menghantar maklumat pada kpt . hrm , tapi baru dapat rumors kata tak perlu hantar .ouh , kenape ye ? hrm . pelik . pelik ~