Saturday, October 1

tak rugi jadi hamba ilmu

[ Bismillah Wal HamDulillAh ]

esok 2 hb oktober 2011 . 02102011. wah cantek gak tarikh nie . boleh buat tarikh kawen . miahaha . okeh . dah dah ngarut

esok kelas gua bakal start . yehha .

adakah aku eksaited ? atau suka sangat ? atau malas ? atau aku tak suka ? atau atau atau atau

entah . aku pon tak tahu . suka rasanya . heee

ye la . lagipon , selagi kelas tak start , melongo la aku dok kat rumah nie sorang'' . boring woo . sobs . sobs . sobs

sudah tiba masanya masa untuk menjadi hamba kepada ilmu . mari ! jangan malas . kalau tak dihambakan oleh ilmu , mana mungkin kita bakal mengatasi kebodohan . kalau tak dihambakan oleh ilmu , mana entah hidup bakal dituju . :)

biar jadi hamba kepada ilmu , dari jadi pengikut kepada malas .

tak rugi kalau menimba ilmu kerana Allah . jom belajar kawan'' :)
semoga semua urusan menimba ilmu dipermudahkan olehNya . amin ^^,

till then , salam