Thursday, September 23

.balek.pulang.kembali.


اعوذ بالله السميع العليم من الشيطان الرجيم
assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

pulang kembali ke mesir..ouh..sumpah sungguh malas..!
haha..sebenarnyer sekarang nie..kelas bagi pelajar secOnd year cairo university,mesir..
dah start pon..!haha..tapi masih ramai lagi pelajar second year masih melepak dan menghirup udara segar di malaysia..hoho..termasuklah aku..hehe..bole lagi melepak2..hehe..
nak bwat camner..kitorang bertiga(budak2 cairo rumah aku) dah berjanji nak balek 3 hb 10 nnt..
haha..(alasan x ley bla!haha)
sebenarnyer aku rase sedikit kecuakan sebab skip kelas..hoho..tapi aku still berlagak tenang..hoho..
memandangkan aku skip kelas beramai-ramai..so x de la rase cuak sangat (sungguh jahat di situ)..hoho

skarang nie dah start beli brang sikit2 nak bawak balek mesir ..huhu..baru2 nie aku g klantan smpai la ke terengganu..kat klantan tue sempat ag shopping kain kat nagoya..nak bwat baju bawak balek mesir..hoho..x tahan..ye la..dah abah aku blanje..hehe..rembat je la..hoho..bru petang tadi mama aku anta g jahit kat umah kawan die...memandangkan makcik tue memang cepat bab jahit menjahit nie so x de la aku risau..hehe..insyaAllah seminggu lagi siap la 2 pasang baju tue..huhu..insyaAllah

barang balek mesir agak bnyak la jugak..kalo tgok dalam list aku..masyaAllah..!banyak seyh..!
makanan jangan cakap la..segala rempah ratus aku bawak..hehe..santan peket..!ouh semestinya..!haha..tempoyak kompem x tinggal..huhu..baju satu beg satu lagi beg makanan dan rempah etc..

mula2 aku ingat nak bawak balek bantal golek sebijik..okay gak..huhu..dah ask permission from both my abah and mama..hehe..naes beak bagi..tapi..tetibe rase malas la pulak nak bwak..huhu..then tukar plan laa..bawak ultraman ngan froggy je la..huhu..cukup la...huhu.. :)

[ultraman dan froggy]

adoy..sebenarnyer bnyak lagi benda x cari nie nak bwak balek mesir..
huhu..esok nak g raub..ambil gambar passport..huhu...bnyak benda nak kena bwat..~huhu..

adoy..matepon sudah kuyu..~maw tido..baru sebentar tadi mamaku telah sound "yaa..tido laa, aok tue baru baik demam selsema.."..hehe..okay mama..yaa nak tido dah nie..hehe

salam..~~

p/s:kalo bole sebelum balek maw g lawat liya kat jengka..harap urusan dipermudahkan..~ :))
harap liya sihat hari nie..jazakillah ya liya..! :))