Friday, September 24

she's on the plane..~

اعوذ بالله السميع العليم من الشيطان الرجيم
assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :)
she's on the plane..yeah..~
she tue merujuk pade kawan aku ..name die FARAH HANNA BINTI ROSLAN..
pgi2 lagi aku dh anta mesej kat die..
mengucapkan selamat pulang..hehe..die selalu kate aku bajet sweet ngan die..haha..ngeng tol..!
dah balek dah die..aku je x balek2 lagi..hehe..
kelas da start..tapi belom pulang..aiiyyark..~haha..
btw,,raan, semoga selamat sampai ke alex..hehe..dah la bawak barang overload...!haha :)
rajin2 la datang jenguk aku kat cairo ea..?!haha.. :)

nothing more nak tulis..hehe..
btw..raan,jgan lupe taon dpan bagi adiah..hehe..
trima kasih tolong simpankan.. :))


[ raan with ustazah salwana]

jazakillah raan.. :)
sayang kamu..~~~~

p/s : yp buat jamuan raya hari rabu nie..maaf..x dapat join..~