Sunday, March 20

esok balek weh ! haduss -__-

[ Bismillah Wal Hamdulillah ]

hai . hoi . hei ! ^^
esok , diumumkan bahawasanya saya , ALYAA MAJID , akan berangkat pulang semula ke mesir . hoho .

aduh , malas seyh . tapi , tanggungjawab masih tak terlunas . belajar ! ya , itu die ! :)

insyaAllah esok will off to KLIA after zohor . singgah sebentar kat tempat angah , hantar barang . then gerak ke KLIA . abah nak gerak awal sikit , tamaw sesak waktu kat KL , sebab around 5 pm orang dah balek kerja , so , kompem sesak . huhu . insyaAllah akan naik egyptair . harap - harap tiada masalah . huhu

semoga akan semangat sikit ye cik alyaa ! hoho . so , tadi aku telah tag gambar flight egyptair yang aku amek menggunakan replika flight egyptair ( abah aku yang punyer ) . hehe . lpas siap snap - snap gambar , upload dalam fb then tag mereka - mereka yang berkenaan . haha ! memang tiada motif ! haha . fyi , aku nie memang jenis paling malas nak upload gambar - gambar dalam fb . tapi disebabkan untuk cuba menaikkan semangat pulang ke mesir aku try la letak gambar flight tersebut . tapi , still same . tak rase semangat berkobar sangat la nak balek mesir . haish . tolong pergi jauh - jauh rase malas itu ! . hoho

esok balek . semoga dipermudahkan perjalanan kami semua ^^

***********************

p / s : siang tadi baru dapat berita pemergian salah seorang lecturer sewaktu di INTEC dulu . Sir Is . nama sebenar Sir Ishak , tapi biasa disapa dengan panggilan Sir Is . death due to Lymphoma Cancer . ingat lagi dulu , waktu sir is baru kena diagnose ade cancer nie , bila baca status - status beliau kat fb , nampak sangat beliau kuat semangat . namun , kekuatan manusia tak boleh nak lawan kuasa Allah . Allah lebih sayangkan arwah . semoga arwah Sir Is ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman . siriyes , aku memang terkejut bila dapat tahu berita tentang pemergian sir . yelah , mane taknyer , dalam usia semuda 27 tahun . beliau telah dijemput oleh sang khaliq , yang maha kuasa . teringat lagi waktu mula - mula kenal sir is . orangnyer happy-go-lucky , aku tak belajar ngan sir is sebab arwah dulu ajar budak - budak jordan . budak - budak jordan memang rapat ngan sir is . aku mula - mula kenal sir is waktu inpro . sebab die support volleyball team (perempuan) MEP waktu tue . sangat supportive !
well , may him rest in peace . moga beliau ditempatkan dalam kalangan mereka yang beriman . amin . *teringat kat liya -_-* . al - fatihah buat mereka ~~~~~~~~