Friday, March 18

i'll be back

[ Bismillah Wal Hamdulillah ]

*berjalan membawa penyapu sambil menyapu*

ouh , dah lame tak update blog . hoho . malas sungguh di situ . haishh . ma3lesh .

i'll be back ?ouh , itu tajok lagu 2 pm . hoho
ntah kenape skarang fall in love pulak dengan 2pm nie . haish . ape kejadahnyer ? tiada motif .

sebenarnyer ingat nak post pasal besday abah (10 mac ) . haduss , seminggu lebih dah . tapi tak sempat dek kerana banyak kerja lain . hoho . gambar pon tak rembat lagi dari henset abah . so , aku rase cam tak sempat je nak post pasal besday abah . hoho . ape2 pon . SANAH HELWA YA ABI! :) . aritue dah sambut (sesama famili) . hehe . rupa - rupanyer kat pejabat abah pon ade buat surprise parti . aww . haha . so sweet ~ :)))

i'll be back ? ouh , lupe nak cakap . insyaAllah dalam beberapa hari lagi aku akan berangkat pulang semula ke mesir , bumi anbiya' . semoga dipermudahkan semuanya . bersedialah jiwa raga dan semuanya untuk catch up pelbagai ilmu . uhh .

okay , ape2 pon . sedia ye ! hauishh . ouh , balek ke mesir nanti , aku tak maw bawak balek barang guna beg bagasi yang besar gedabak tue . haha . malas laa . nanti bertambah semak pulak bilik aku dengan beg bagasi je . so , aku ambil inisiatif dengan menggunakan beg lain yang bukanlah dari spesies beg bagasi . lagipon jimat kilo derr ! beg bagasi dah kompem makan empat ke lima kilo dAh . tak sanggup aku nak korbankan kilo2 itu . hoho . so gune cara lain laa . haha . semoga semuanya selamat . amin .

p / s : i'm your boy , you're my girl . errk ? ape motif ? -_-