Tuesday, March 1

kota bharu kat perak ea ? aik ? ~

[ Bismillah Wal Hamdulillah ]

kota bharu kat maner weh ? KELANTAN kan ? yeah , tepat sekali ! eeh , ye ke ? nie aku ada bukti untuk menggugat kesahihan jawapan mu itu . hoho . baru tadi aku dapat satu bukti bahawasanya KOTA BHARU bukan terletak di KELANTAN sebaliknya terletak di perak . ape kes ? haha . memang aku tak paham .

kisahnya , aku baru je blog walking tadi . tengah syok2 baca blog kawan aku sorang nie , sambil - sambil skrol ke bawah dan mata aku tertancap pada blog traffic die . hoho . dan , tetibe aku nampak nie . hoho
[ nama blog dirahsiakan ]

hoho . pelik kan ? seketika , otak aku ligat berfikir , ye la , maner la taw kot - kot aku punya pengetahuan geografi nie kureng sikit *bajet cam terror geografi je* haha . entah - entah betol ke ade kota bharu kat perak . hoho . oleh hal yang demikian , aku terus meng 'google' daerah - daerah di perak , maner la taw ada nama tempat KOTA BHARU ! hoho . hence, the result .. tak de pon . ouh , traffic feed nie tipu taw . aww , tipah tertipu bang . hoho . well , tak semestinya kecanggihan tu canggih bukan ? huhu

p / s : mungkin live traffic tue pening sebab ramai sangat yang walk kat blog tue , sebab tue die tersasul tulis kota bharu , perak . hoho . instead of kota bharu , kelantan . hehuuu ~