Wednesday, March 2

matematik yang ditambah ~ hehuu ~

[ Bismillah Wal Hamdulillah ]

[ ouh matematik ~ ]

add math ? pernah dengar ? kompem la . mungkin antara sepuluh subjek yang korang amek dalam spm dulu . hoho . okay , tak maw citer panjang - panjang . pelik kan ? apsal la tetibe plak aku nak citer pasal add math nie . haish . tak paham . ouh , memang tak paham . sebenarnya , aku kena study balik add math nie . ade orang mintak aku ajar . aduss . so , kena la study . kalo tak , guane nak ajar orang . hoho . berbekalkan buku hikmat add math aku waktu sekolah dulu - dulu . aku belek - belek la balek . adoy . mula - mula berasap la jugak . ye la , maner tak nyer , lupa dah kot . ye la , amek medic maner ade subjek maths nie . aduss .

[ jangan jadi cam nie dah la . haha ]

rindu betol daa . okay , senang cakap . febret subjek aku dulu - dulu ialah MATHEMATICS ! hehe . so merangkap sekali la ADD MATHS nie . hehe . ada orang pelik , apsal la minat math . ye la , ade orang , minat subjek - subjek yang kena hafal - hafal cam sejarah . ouh , kalo aku memang tak minat la bab - bab sejarah nie . lingkup aku kalo bab sejarah nie . mintak maaf cikgu sejarah . anda semua tidak bersalah . hoho .


[ formula waktu belaja add math dulu - dulu ]

siriyes , memang rindu la nak blaja add math ! ouh , rindu sekolah ! haha .

disebabkan aku suka sangat ngan bab - bab nombor nie , aku sangat la meminati citer NUMB3RS . citer nie selalu ada kat AXN . pergh , citer nie memang best . aku jamin ! acececeh . citer nie berkisar pasal sorang nie , ape entah nama mamat tue . aku lupe daa . die sangat la hebat , die selesaikan masalah - masalah menggunakan mathematics ! pergh . terbaek dari ladang . so , kalo korang berminat boleh la korang search - search sikit pasal series nie . hehuuu ~

okay , jom belaja add math ! hoho :))

p / s : betol ke kena anta passport ke yp ? adoy . guane nie ? hadusssh !