Monday, September 19

macam-macam untuk satu macam

[ Bismillah Wal Hamdulillah ]

hey ya ! *bajet eng-ge-lish*

okeh , dah dah .

bukan senang nak senang , bukan susah nak susah

thats my headline for this post . aww . sebab pe aku cakap macam tue ? okeh , bukan aku cakap . tue semua orang cakap . mak cik jenab seberang sungai pon setuju dengan ayat penyata di atas .

nak kahwin pon susah . okeh , nie statement aku . mak cik jenab seberang sungai sekali lagi bersetuju dengan penyataan tersebut . *angguknya sambil tersenyum*

sebab pe ? suka hati aku laa nak cakap ! -.-

tak dop lah . alkisahnya . seorang sepupu daku bakal berkahwin tidak lama lagi . tapi , aku tak sempat nak join kenduri die nanti . sobs . sobs . sobs . aku redha -.-
siapa kata nak kahwin tue senang ? huhh . aku tengok borang permohonan kebenaran kahwin . * bAru aku tahu nak kahwin pon kena ade kebenaran pihak berkuasa . noob sungguh aku* haha . berkenaan borang , silap sikit kang kena betolkan balek . okeh , itu biasa la kan . tapi memandangkan sepupu aku tue tinggal kat key el , dan bakal berkahwin kat kampung halaman sendiri , so cam agak susah la aku tengok die . disebabkan ada kesilapan sikit kat die punya borang waktu die isi , so die kena patah balek ke key el untuk betulkan kesilapan isi bagai dan patah balek semula ke raub untuk hantar pulang borang tue . naseb baek tak terpatah mahupun terbalek . -.-

nak kahwin kena buat saringan hiv . hoho . kena g kursus kahwin bagai . itu baru keperluan untuk borang belom lagi keperluan mental bagai . yang penting , make sure ade duit . zaman sekarang , duit ade , semua jalan . haha . ^^

p / s : sedang sedap lepak kat rumah . aduhh . padahal tak lama lagi dah nak balek mesir semula . aduhh !!