Monday, September 5

saja

[ Bismillah Wal Hamdulillah ]

lama tak tulis karangan dalam blog . *tetibe*
alhamdulillah , masih diberi kesempatan bernafas , menaip dan merapu dalam blog sendiri .

mungkin ada yang perasan . maka , ada yang bertanya . "weh , mana hilang fb kau ? off ke ape ? kau ingat kau hot ke ape ?" .

ngeng ! haha .

nak taw sebab pe ? okay , meh sini aku bagitaw . SAJA je ! saja ke sahaja ? ahh , ape - ape je la .

mungkin ada hikmahnya . kalau sekalipun aku ada sebab untuk deactivate akaun fb aku , aku rasa tak perlu aku bagitahu pasai apa . tak perlu press conference bagai*bajet hot*

mungkin nak bagi laluan kepada kehidupan twitter pulak . haha *gedik*

okay , dah seminggu beraya . jom puasa enam pulak . haha .
pinjam kata-kata from one of my senior :
"puasa sebulan baru turun 2 kilo , raya 2 hari dah naik 5 kilo"

bhahahaha . okay , till then . salam . :)))