Tuesday, September 6

makhluk tak mahu padam .

[ Bismillah Wal Hamdulillah ]

arghh . ade benda entah stuck kat aku punyer monitor laptop nie haa . aduhh . FLIP TOAST ! . huu . aku dah uninstall dah program-program tak berapa bagi manfaat kat aku nie . aduhh . tAk paham -.-

[ makhluk asing tak mahu padam -.- ]

nampak benda dalam kotak hitam tue ? haa . itulah bendanya . berpuluh kali dah aku tekan butang pangkah die , tak terpangkah-pangkah gak . aduhh . sudahnyer , maleh aku nak layan dah . lantak p dia laa .

kewujudan benda nie agak annoying and disgusting . *sila sebut dalam nada gedik sikit* haha
susah woo aku nak baca or tengok benda-benda yang terselindung di balik tirai kotak itu . arhh . sasteranya daku . xO .

so , kalo nak senang . sila lah restart balik laptop itu . arrhh . malehnyer ! :l

p / s : abah aku sedang gumbira bermain angry birds . nak jugak semua stage dapat bintang full . hoho :))