Saturday, September 24

nak tak nak , kena jugak ...

[ Bismillah Wal Hamdulillah ]

esok balek mesir .
sangat malas .
boleh tak , tak nak balek lagi ? *kalo nak merase pelempang laju-laju , bole la try*

balek mesir . start semula kehidupan cam biasa . arhh *macam la kehidupan aku sebelum nie luar biasa . haha*

kepada sape yang semangat sangat nak balek mesir , baguslah . kalo ade seratus atau seribu orang macam korang , kompem malaysia mampu melahirkan generasi berwawasan menjelang 2020 *noob giler aku*

hidung aku selsema la pulak . asal balek mesir je selsema . alergik agaknya dengan mesir . hooo ~

dah la . malas dah nak mengarut . baik aku g pack barang . ade gak pekdahnyer . huishhh ~

btw , doakan perjalanan gua and kawan'' gua selamat dan dipermudahkan .

seriyesli . malas nak balek -_________-